Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the js_composer domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/uh269712/domains/hasl.ua/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the post-slider-and-carousel domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/uh269712/domains/hasl.ua/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Функцію _load_textdomain_just_in_time було викликано неправильно. Translation loading for the constructo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Будь ласка, перегляньте Виправлення помилок у WordPress для більш детальної інформації. (Це повідомлення додане у версії 6.7.0.) in /home/uh269712/domains/hasl.ua/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Qmatic - HASL.UA

Button

+380 63 523 26 29
Mon – Sat: 9:00 – 18:00

Qmatic

Ми є QMATIC SOLUTION PARTNER

Hansa Solutions є офіційним партнером компанії  Qmatic AB в Україні з 2009 року. Ми з гордістю можемо сказати, що Qmatic є світовим лідером у рішеннях з Управління Подорожами Клієнтів (технічне рішення називається також як системи управління чергою або системи управління подорожами клієнтів або електронна черга), і ми як офіційний партнер використовуємо на нашому веб-сайті деякі оригінальні матеріали Qmatic для кращого пояснення, як працюють системи управління чергами.

40 років інновацій дали Qmatic технічну перевагу у створенні цінного досвіду споживачів шляхом підключення людей до послуг. Весь цей період Qmatic Group займає лідируючу позицію з інновацій в подорожах клієнтів. Компанія працює в більш ніж 120 країнах світу, інстальовано більше ніж 65 000 систем, впроваджених по всьому світу, направляючи більше 2 мільярдів клієнтів щороку, з глобальною штаб-квартирою яка розташовано у Швеції.

Qmatic надає програмне забезпечення та обладнання, які допомагають приватним та громадським організаціям підключатися до мережі онлайн та безпосередньо на місці. Інтегрована корпоративна платформа та аналітика надають інформацію для кращої організації взаємодії з клієнтами, пропонують своєчасні акції та оптимізують персонал та планування ресурсів.

Управління чергою – це процес вдосконалення Вашого бізнесу, керуючись досвідом клієнта в очікуванні.

Як пояснюється в англомовній статті «Як управляти досвідом клієнтів в очікуванні», існує два типи часу очікування.

  • Фактичний час- проміжок часу між тим, коли клієнт спочатку вирішує що йому отримати, поки він цього не матиме.
  • Сприйнятий час- проміжок часу за відчуттям клієнта починаючи з моменту, коли він вирішує що йому отримати, поки він цього не матиме.

Як постачальник послуг, Ви повинні розглянути обидва типи часу очікування. Якщо Ви хочете покращити клієнтський досвід, Вам потрібно скоротити фактичний час очікування, одночасно покращуючи сприйнятий час очікування.

Управління чергою VS. управління подорожами клієнтів

Термін «Управління чергою»  з’явився в середині 20 століття. У той час основна увага була зосереджена на поліпшенні досвіду черги клієнтів, зменшуючи фактичний час очікування всередині, наприклад, ресторану. В останні роки нова технологія перетворилася на більш складну подорож  клієнтів. Сьогодні постачальники послуг повинні керувати всією подорожжю клієнтів, з моменту першого контакту перед прибуттям та до після-обслуговування. Таким чином, Qmatic скоріше посилається на Управління  Подорожами Клієнтів,  ніж на  управління чергою. На англомовній сторінці  Управління подорожами клієнтів Ви можете дізнатися більше про різницю між термінами.

Однак на цій сторінці ми будемо посилатися на оновлене визначення традиційного управління чергою:

Управління чергою – це процес поліпшення Вашого бізнесу, керуючи досвідом очікування клієнтів протягом усієї подорожі клієнта.”

У статті «Керування чергою: керування очікуванням клієнтів» можна дізнатися більше про управління чергою.

Система Управління Чергою – це в першу чергу система, яка гарантує, що клієнти обслуговуються в правильному порядку, але відповідно до нашого оновленого визначення Управління Чергою  (вище) Система Управління Чергою  – це система, яка керує досвідом очікування клієнта протягом усієї своєї подорожі, від попереднього обслуговування до після-обслуговування.

Рішення може містити як програмне, так і апаратне забезпечення, які допомагають підприємствам полегшити доступ клієнта до обслуговування, планувати та керувати потоком клієнтів та персоналом, а також збирати дані для покращення клієнтського досвіду.

Типи Системи Управління Чергою

Як уже згадувалося вище, Система Управління Чергою може містити як програмне, так і апаратне забезпечення. Нижче наведені приклади таких рішень. Деякі з них можуть бути використані самостійно, але більш складні рішення об’єднують різні модулі в багатоканальне (omnichannel) рішення.

Приклади програмного забезпечення в Системі Управління Чергою:

  • Онлайн бронювання зустрічі
  • Віртуальні черги через смартфон
  • Додатки для персоналу, які зустрічають і обслуговують клієнтів
  • Сповіщення клієнтів і персоналу
  • Моніторинг операцій в режимі реального часу
  • Опитування зворотного зв’язку з клієнтами
  • Обширна статистика та аналіз

Приклади устаткування в Системі Управління Чергою:

  • Кіоск самообслуговування
  • Принтери квитків
  • Цифрові вивіски
  • Дисплей
  • Медіа-програвач
  • Бачення і звук

Переваги Системи Управління Чергою

Система Управління Чергою дозволяє практично керувати клієнтами протягом всієї взаємодії з Вашою організацією і зробити цю подорож максимально комфортною та плавною. Це також допомагає Вам зрозуміти, як Ваші клієнти та співробітники взаємодіють, надаючи Вам розуміння, необхідного для поліпшення як клієнтського досвіду, так і операційної ефективності. Нижче наведено деякі переваги системи управління чергою.

Покращення доступу до послуг за допомогою планування зустрічі

Пропонуючи клієнтам планувати зустрічі, можна оцінити очікувану кількість клієнтів. У англомовній статті «Рішення для планування зустрічі: що, як і чому» дізнатися більше про переваги систем зустрічі.

Зменшення фактичного часу очікування за допомогою кращого управління часом

Система Управління Чергою допомагає визначити, як можна оптимізувати всю подорож клієнта.

Зменшення невизначеності клієнтів за допомогою сповіщень та повідомлень

За допомогою Системи Управління Чергою клієнти можуть отримувати SMS або повідомлення електронною поштою з нагадуваннями про свої зустрічі, інформацією про те, як підготуватися до їх призначення і навіть посиланнями на самостійну реєстрацію. За допомогою повідомлень, наприклад цифрових вивісок, можна обмінюватися такими деталями, як кількість відкритих точок обслуговування, пропонованих послуг, поточне очікування та час транзакції.

Розважайте клієнтів медіа-рішеннями в зоні очікування

Інтегруючи медіа-дисплеї з Системою Управління Чергою, Ви має змогу розважати та інформувати клієнта, що у свою чергу, зменшує їх сприйнятий час очікування.

Дозвольте клієнтам перевагу чекати, де б вони не забажали з мобільним квитком

Дозволити клієнтам отримувати мобільний квиток замість фізичного з Вашою Системою Управління Чергою. Це означає, що клієнт може чекати, де їм подобається, і витрачати свій час з розумом, що знижує ризик переповнених лобі, так і покращує досвід очікування клієнта.

Забезпечення планування персоналу та підвищення мобільності персоналу

Збираючи дані в режимі реального часу, Система Управління Чергою може полегшити менеджеру планування персоналу. Це допомагає менеджерам отримати збалансований і контрольований період очікування і розподілити персонал там, де вони найбільше потрібні.

Відповідність компетентності в кожному випадку

Система Управління Чергою дає змогу організаціям сегментувати клієнтів у різних чергах, а не вводити всіх клієнтів в один рядок.

Покращення персоналізації надання послуг

Система Управління Чергою пропонує кілька можливостей для вдосконалення персоналізації.

Визначте вузькі місця та покращуйте

Збираючи дані протягом усієї подорожі клієнта, такі як час обслуговування та час очікування, Ви можете отримати повний огляд поточної ефективності обслуговування.

Всі організації отримують вигоду від задоволених клієнтів. Але деякі галузі виділяються більше, ніж інші.  Qmatic Системи Управління Чергою (Customer Journey Management – CJM) спрощує контакти, зменшує тертя та економить час та гроші, надає рішення та інсайти, розроблені для унікальних галузевих середовищ, зосереджуючись на чотирьох основних секторах економіки: охороні здоров’я, громадському, фінансовому та торгівлі.

Системи Управління Чергами в державному секторі

У державному секторі триває цифрова трансформація, де все більше державних установ впроваджують сучасне та цифрове рішення з управління чергою. Пандемія Covid-19 збільшила швидкість цієї трансформації, і багато урядових установ шукали рішення, яке також забезпечує безпечну подорож клієнтів та робоче середовище персоналу. Система Управління Чергою може забезпечити безпечне перебування в черзі, надаючи постачальникам послуг умови для надання високоякісних послуг та підвищення задоволеності клієнтів.

Сьогодні перед урядовими установами стоять багато викликів. Брак навичок, цілі ефективності та обмежені бюджети є кількома прикладами. За допомогою Системи Управління Чергою Ви можете отримати найбільшу цінність зі своїх ресурсів, не маючи під рукою занадто багато співробітників.

На англомовній сторінці Рішення черги для державних установ, Ви можете дізнатися більше про переваги Системи Управління Чергою в державних службах і державних установах.

Системи Управління Чергами в лікарнях

Повсякденні заклади охорони здоров’я відвідують в цілому стурбовані пацієнти, в стані стресу, а іноді навіть у стані болю. Якщо Ви хочете поліпшити досвід пацієнта, потрібно створити комфортні умови.

Більшість закладів охорони здоров’я перебувають під тиском, щоб забезпечити якісне обслуговування, справляючись з обмеженими ресурсами. Ці обставини зазвичай створюють дуже стресовий досвід, як для пацієнтів, так і для персоналу.

Щоб створити комфортні умови, як для пацієнтів, так і для персоналу, потрібно впорядкувати свою роботу. У англомовній статті Системи управління чергами в лікарнях – Ви можете прочитати більше про те, як Системи Управління Чергою можуть допомогти Вам поліпшити заклад охорони здоров’я базуючись на досвіді інших лікарень.

Системи Управління Чергами в торгівлі

Клієнти в торгівлі здійснюють покупки в Інтернеті, на мобільних пристроях і в магазині. У міру зростання очікувань клієнтів Вам, як продавцю, потрібно створити плавну і бездоганну подорож клієнтів.

Впроваджуючи Систему Управління Чергою, Ви можете отримати статистику щоб зрозуміти, як передбачити та задовольнити очікування клієнта.

У Системі Управління Чергою багато функцій допомагають продавцям у торгівлі покращувати клієнтський досвід. Нижче наведено кілька прикладів:

Мобільний додаток на основі місцезнаходження

Зробіть так, щоб клієнтам було легко знайти Ваш магазин за допомогою мобільного додатку на основі місцезнаходження, щоб клієнтам було легко придбати в Інтернеті та забрати покупку у Вашому магазині.

Мобільні черги

Дозвольте клієнтам зареєструватися через свій мобільний телефон та додатково полегшити їм перегляд товарів у Вашому магазині.

SMS та цифрові вивіски

Скоротіть фактичний і сприйнятий час очікування, інформуючи клієнта за допомогою SMS або цифрових вивісок.

На англомовній сторінці Рішення для роздрібної торгівлі Ви можете прочитати більше про управління часом очікування клієнтів у роздрібній торгівлі.

Системи Управління Чергами в банках

Якість обслуговування та клієнтський досвід мають вирішальне значення для банків на сьогоднішній день. Якщо Ви не відповідаєте очікуванням клієнтів, їм простіше, ніж будь-коли раніше, змінити банк.

Вам потрібно підвищити сприйняття Вашого банку. Однак прагнення до миттєвого досвіду обслуговування часто вимагає багатьох співробітників і може призвести до нежиттєздатних витрат у довгостроковій перспективі.

Впроваджуючи Систему Управління Чергою, банки можуть підвищити ефективність та якість обслуговування без суттєвого збільшення вартості. У англомовній статті Системи управління чергою в банках, Ви можете прочитати більше про те, як банки можуть отримати вигоду від заміни традиційних аналогових систем черги, з новими сучасними Системами Управління Чергою.

Важливо розуміти, що Система Управління Чергою – це не про усунення часу очікування. Прагнення до миттєвого досвіду обслуговування є дуже дорогим, оскільки це вимагає занадто багато співробітників під рукою. Замість цього, Система Управління Чергою полягає в управлінні досвідом очікування клієнтів в черзі.

Перегляньте відео, щоб дізнатися, як може працювати система управління чергою.

Як постачальник послуг Ви можете вибрати між менш і більш складними Системами Управління Чергою. У цьому розділі ми виділили деякі основні речі, які слід враховувати при виборі постачальника та системи. Ви можете використовувати ці функції, щоб порівняти різні варіанти і виявити систему, яка найкращим чином відповідає Вашим потребам.

Що слід враховувати при виборі постачальника Системи Управління Чергою

Ключові критерії при виборі постачальника Системи Управління Чергою:

  • Перевірений послужний список
  • Досвід управління чергою у Вашій галузі
  • Розуміння проблем і досвіду Ваших конкретних відвідувачів
  • Здатність залучати всіх зацікавлених сторін
  • Експертиза з управління проектами
  • Гнучке ціноутворення або загальна вартість володіння для задоволення Вашого бюджету та потреб, зараз і в майбутньому
  • Підтримка інтеграції

Що слід враховувати при виборі Системи Управління Чергою

Нижче наведено кілька важливих факторів, які слід враховувати при виборі Системи Управління Чергою

Безпека

Рішення повинно гарантувати, що дані клієнтів у безпеці та захищені, а також є функціональність, яка забезпечить відповідність до потреб GDPR.

Масштабованість

Чи повинно рішення вміти задовольнити зростаючі вимоги, коли Ваша організація або послуга зростає, або коли вимоги клієнтів розширюються?

Пропонуйте багатоканальні (omnichannel) рішення

Широкий спектр демографії може вимагати послуг у фізичному та / або цифровому середовищі, тому розглянемо багатоканальне рішення, яке може задовольнити вимоги через різні канали, без будь-яких прогалин.

Інтегрований, з моменту першого контакту до після обслуговування

Щоб покращити подорож клієнта, потрібно враховувати всі точки дотику клієнта. Переконайтеся, що Ваша система плавно інтегрує фізичні та цифрові канали.

Збір даних у всіх точках дотику

Отримайте статистику, необхідну для покращення та оптимізації ефективності обслуговування, інвестуючи в систему, яка збирає дані з усіх точок дотику клієнта.

Здатність відповідати потребам клієнтів з навичками співробітників

Більш впорядкований процес, який з’єднує клієнтів з потрібним співробітником, є ключем до більш ефективної обробки більш високих вимог.

Дозволяє інтеграцію постачальників третьої сторони

У разі потреби в налаштуванні, система повинна дозволити будувати додаткові функції постачальникам третьої сторони.

Можливість обробляти зміни, не порушуючи потік

Система Управління Чергою повинна мати можливість обробляти як зустрічі за попереднім записом, так і відвідувачів, що входять з вулиці, і адаптуватися, якщо хтось скасовує або приходить з запізненням.

Простий в настройках і можлива персоналізація інтерфейсу користувача

Організації не всі однакові, і також клієнти всі різні, тому рішення повинно дозволити налаштовувати систему для управління всіма різними вимогами.

“У англомовній статті Важливі фактори, які слід враховувати при виборі системи управління чергою, Ви можете дізнатися більше про важливі речі, які слід враховувати при інвестуванні в Систему Управління Чергою. “

Ціна Системи Управління Чергою

Ціна Системи Управління Чергою реально залежить від того, які до неї вимоги. Вона варіюється від простого ручного принтера для квитків до повністю гнучкого рішення управління подорожами клієнтів, інтегрованого з рештою бізнесу.

Черги та їх типи

Однією з ознак успішного бізнесу є те, що до нього стікаються люди. Вони стоять у черзі, щоб потрапити або отримати обслуговування. Ваше завдання полягає в тому, щоб переконатися, що поганий досвід клієнтів не впливає на Ваш успіх. Ви повинні довго і наполегливо думати про те, як і чому Ваші клієнти в черзі, і чи є кращий спосіб для них очікування в черзі.

Якщо черги є повсякденним явищем у Вашому бізнесі, то, швидше за все, Ви вже ввели якусь форму управління подорожами клієнтів, можливо, продиктовані кількістю і компонуванням систем оформлення замовлення або наявністю або відсутністю квитків та інформаційних систем. Залежно від Ваших цілей, якщо, система у Вас є на місці цілком може бути не кращим рішенням. Якщо Вашим пріоритетом є продуктивність, Ви можете зберегти певну довжину черги, щоб переконатися, що Ваш персонал завжди працює.

Якщо Вашим пріоритетом є обслуговування клієнтів, Ви можете взагалі позбутися черг, наскільки це можливо. Для досягнення Ваших цілей, це допомагає мати базове розуміння різних типів конфігурацій подорожі клієнта, які Ви можете використовувати.

Типи черг: лінійна черга, віртуальна черга та мобільна черга.

 

Лінійна черга

Лінійна черга, коли ваші клієнти чекають фізично в черзі. Це найстаріший і найпоширеніший спосіб управління чергами та очікуванням, і охоплює кілька варіацій:

  • Єдина черга – єдина сервісна точка (SQSSP) або “перший вхід-перший вихід”, де метою є обслуговування клієнтів у тому порядку, в якому вони прибули. Зазвичай це зустрічається в сервісних центрах з кількома клієнтами, такими як кав’ярні та ресторани швидкого харчування.
  • Кілька черг – кілька точок обслуговування (MQMSP), яка пропонує можливість сегментувати клієнтів на основі потреб у послугах. Клієнти, які потребують послуг з більш тривалим очікуваним часом обслуговування, можуть бути відокремлені від тих, хто має більш швидкі вимоги.
  • Єдина черга – кілька точок обслуговування (SQMSP), де надання послуги логічно розподіляється по клієнту, який першим стояв у черзі. Повільний клієнт може вплинути на доставку в цілому, але клієнти завжди будуть спрямовані на перший доступний пункт обслуговування.

Віртуальна черга

Віртуальна черга невидима в тому сенсі, що Ваші клієнти ідентифікуються по прибуттю, скажімо, за своїм ім’ям або номером соціального забезпечення, але не обмежуються будь-яким конкретним місцем очікування, тому вони не знають, яку позицію вони мають в черзі по відношенню до інших. Віртуальна черга підходить для мобільного очікування, де клієнт знаходиться в черзі, але в іншому місці. Це вимагає, щоб Ваших клієнтів зустрічали і ставили в чергу Ваші співробітники, або стали в чергу через квиток-принтер, кіоск самообслуговування або через мобільний додаток. З цим Ви даєте клієнтам впевненість, що вони будуть обслуговані у відповідний час. Як і в лінійній черзі, віртуальна черга охоплює кілька варіацій:

  • Агенти викликає наступного клієнта після завершення обслуговування поточного клієнта. Якщо є кілька агентів, клієнтів можна було б визвати з тієї ж черги (як у SQMSP) або з різних черг на основі певного типу сегментації (як MQMSP).
  • Персонал може попередньо викликати наступного клієнта до того, як обслуговування поточного клієнта фактично завершено. Ефект полягає в тому, що за поточним клієнтом створюється буферна зона з клієнтом, що чекає.
  • Буферна зона – це спільна зона, де наступні кілька клієнтів, які будуть обслуговуватися, попередньо викликаються, але кожен клієнт, що чекає, призначається конкретному співробітнику у відповідному порядку лише тоді, коли поточне обслуговування клієнта у точці обслуговування фактично завершено.

Ці варіації проілюстровані нижче:

Мобільна черга

Мобільні додатки та мобільність трансформували все, як люди діють – і взаємодіють. Додатковим до цих зображень є також “управління мобільною чергою“, де клієнт взагалі не чекає у фізичному розташуванні, а натомість зберігає своє місце в черзі через мобільний додаток або SMS-рішення.

Постачальник встановлює та налаштовує систему, але є деякі кроки, про які потрібно подумати протягом усього етапу впровадження. Нижче наведено кілька прикладів того, що ми рекомендуємо організаціям враховувати при впровадженні Системи Управління Чергою

Визначте потреби Вашого бізнесу

Необхідні функції Системи Управління Чергою залежать від організацій, галузей і країн. Тому Вам потрібно буде ретельно визначити свої потреби разом з постачальником як перший крок.

Як зазначено в англомовній статті, «Як скоротити час очікування клієнтів з автоматизацією», Стів Джобс якось сказав: “Ви починаєте з клієнта і працюєте в зворотному напрямку з технологією”. Визначаючи свої потреби, почніть зі створення списку всіх послуг, які Ви надаєте. Переконайтеся, що Ви відокремлені від послуг, які ви надаєте, і послуг, які Ви виконуєте. Це велика різниця.

Прогуляйтеся самостійно подорожжю клієнта. Фактично пройшовши кожну точку дотику клієнта, Ви можете легко виявити прогалини та перерви у подорожі Вашого клієнта.

Встановлення чітких цілей

Щоб забезпечити високу якість, економію коштів та ефективні терміни на етапі впровадження, ми рекомендуємо організаціям взаємно узгодити цілі і очікування та спланувати впровадження разом з постачальником Системи Управління Чергою.

У англомовній статті «Як скоротити час очікування клієнта за допомогою автоматизації», автор визначає  рівень обслуговування як максимальний час очікування в черзі, прийнятного для клієнта. Одним з важливих завдань при впровадженні Системи Управління Чергою є визначення прийнятного часу очікування для кожної черги. Потім Ви можете налаштувати систему, щоб викликати клієнта ближче до кінця свого рівня обслуговування.

Перевірте систему перед запуском

Після того, як постачальник налаштував програмне забезпечення та встановив обладнання на Вашому об’єкті, Ви повинні отримати час для тестування та перевірки того, чи відповідає рішення Вашим цілям та очікуванням.

Розробка правильних наборів навичок

Щоб максимізувати цінність Системи Управління Чергою, Ваші співробітники повинні розробити правильні набори навичок. Ми рекомендуємо Вам вимагати належного навчання від Вашого постачальника.

Оцінювання та уточнення

Переконайтеся, що Ви постійно оцінюєте результати з Системи Управління Чергами. Чи вирішує вона Ваші потреби і відповідає вашим цілям? Мати тісний діалог з постачальником, щоб уточнити, якщо це необхідно.

На англомовній сторінці Програми успіху клієнтів світового рівня Ви можете прочитати більше проте, як ми допомагаємо нашим клієнтам розробляти, розвивати та впроваджувати Системи Управління Чергою.

Управління потоками клієнтів

Процес управління потоками клієнтів є центральним і тільки тоді, коли цей процес був повністю зрозумілий, можна розробити рішення, які максимізують переваги для постачальника послуг.

Важливо усвідомити, що існує не один єдиний процес, який є «оптимальним» для всіх постачальників послуг (для всіх підприємств), але багато що залежить від KPI кожного окремого постачальника послуг.

Процес управління потоками клієнтів складається з декількох етапів, включаючи до прибуття, прибуття, черги / очікування, обслуговування, після обслуговування та управління (проілюстровані тут). По суті, саме такий погляд на всю роботу служби обслуговування клієнтів – і надає основу для прийняття обґрунтованих бізнес-рішень, що роблять рамки та межі управління потоками клієнтів.

Управління Подорожами Клієнтів

Управління Подорожами Клієнтів – це методологія, яка підтримує розвиток відмінного клієнтського досвіду.  Базуючись на Управлінні Потоками Клієнтів, Управління Подорожами Клієнтів пов’язує точки обслуговування разом, допомагаючи менеджерам зрозуміти динаміку візиту клієнта.

Як тут ілюструється, розуміння та Управління Подорожжю Клієнта є ключовим, він підкреслює важливість пла

нування та моніторингу всього візиту клієнта, а також збір даних та інформації в кожній точці контакту зі співробітником або точкою самообслуговування дає можливість для управління операційною діяльністю та підвищенням ефективності.

Якщо коротко, Управління Подорожами Клієнтів може пов’язати величезну кількість інформації про клієнтів у базах даних CRM з діяльністю в реальному часі, націленою та впливаючи на клієнтів, присутніх у приміщенні постачальника послуг, як зображено нижче:

Спочатку процес передбачає відображення поточної подорожі клієнта та визначення оптимального, враховуючи, як цей процес впливає на Ваш бізнес, клієнтів та персонал, а також прямий та непрямий вплив, який він має на Ваші ключові показники ефективності.

Незважаючи на зростання Інтернету, точка, в якій зустрічаються клієнти та продукти або послуги, як правило, фізичний простір, будь то високий вуличний магазин, банк або лікарняний зал очікування. І саме в цьому місці всі дорогі інвестиції та детальне розуміння організації стають марними. Жодна сума витрат на BI, CRM або не підключену систему Керування Клієнтським Досвідом (CEM) не може принести гарний досвід, коли клієнт проходить через Ваші двері.

Коли клієнти знаходяться у Вашому приміщенні, вони, як правило, там з метою покупки чогось або отримання послуг. Це часто найбільш критичний етап у Вашому процесі продажів і переконавшись, що кожен клієнт отримує персоналізовану і безперебійну подорож, ще важливіше поглянути на інтеграцію віртуального і фізичного світу.

Тому, якщо Ви маєте намір витратити кошти на BI, CRM і CEM, тоді є сенс розглянути витратити на те, що дозволить Вам аналізувати поведінку клієнтів в магазині в режимі реального часу. Ця конкурентна методологія називається Управління Подорожами Клієнтів (Customer Journey Management).

На основі внутрішньої інформації, наданої за допомогою методології, можна запропонувати рішення, які розглядають не тільки клієнтський досвід, але і надає відчутні засоби для збільшення продажів та / або зниження експлуатаційних витрат.

Управління Клієнтським Досвідом

Проектування системи, яка забезпечує засоби для персоналізованої та безперебійної подорожі, є викликом. Якщо Ви можете включити цілісний підхід у широку стратегію Управління Клієнтським Досвідом, яка охоплює всі сфери вашого магазину, дизайну філії або лікарні, від порога до обслуговування, то Ви можете мати великий вплив на Вашу нижню лінію (обслуговування Ваших клієнтів).

Управління чергами, будь то традиційна система управління чергою або мобільне рішення є невід’ємною частиною Управління Подорожами Клієнтів і в порівнянні з багатьма іншими процесами вдосконалення бізнесу, це міра з чіткими і відчутними перевагами. Але, мабуть, його найважливішою перевагою є вплив, який він має на щось безцінне, але в значній мірі нематеріальне: досвід Ваших клієнтів Вашого бренду.

Управління Клієнтським Досвідом полягає в тому, щоб знати клієнтів настільки досконально, що можна створювати і надавати персоналізований досвід, який буде заманювати їх не тільки залишатися лояльними, але і ділитися власним досвідом з іншими – це і є найцінніша форма реклами.

Qmatic надає наступні переваги щодо Управління Клієнтським Досвідом

  • Забезпечити послідовність бренду, як у галузі так і в інтеграції між віртуальним та фізичним світом.
  • Забезпечити персоналізований досвід у фізичному просторі, що дозволяє краще обслуговування, маркетинг і продажі.
  • Розширюйте можливості клієнтів за допомогою самообслуговування та мобільних рішень, які покращують задоволеність та маржинальність прибутку
  • Краще розуміти клієнтів та їхній досвід обслуговування у відділенні за допомогою функцій зворотного зв’язку з клієнтами

Оскільки методологія вписується в простір Управління Клієнтським Досвідом, де вона допомагає максимізувати можливості віч-на-віч і подолати розрив між віртуальним і фізичним світом.

Управління Клієнтським Досвідом + Управління Подорожами Клієнтів

Управління Клієнтським Досвідом (CEM) – це стратегія, яка фокусується на операціях і процесах бізнесу навколо потреб окремого клієнта.

Вона зосереджена на “досвіді” зі сторони клієнта. CEM пов’язує стратегії, відділи, бізнес-моделі та інформаційні технології для розробки, управління та оптимізації досвіду клієнтів на протязі всього процесу.

Управління Подорожами Клієнтів (CJM) – це методологія, розроблена Qmatic для максимізації моментів взаємодії з клієнтами, зосередившись на досвіді “у відділенні” та інтеграцію відділення з онлайн-світом.

Об’єднуючи пункти обслуговування в магазині, філії або клініці, рішення Qmatic допомагають менеджерам зрозуміти і оптимізувати динаміку візиту клієнта – і в кінцевому підсумку їх досвід.

Qmatic пропонує широкий спектр продуктів, в одному місці або через широку мережу, від автономних систем масового обслуговування до масштабних корпоративних рішень, з безпечною інтеграцією до інших систем і гнучкістю локальних, позамежних, мобільних  або хмарних  опцій. Все підкріплено більш ніж 40-річним досвідом і знаннями щодо забезпечення безперебійних та корисних подорожей клієнтів.

Основні переваги рішень Qmatic для постачальника послуг:

  • Планування та моніторинг всього візиту клієнта
  • Збір даних та інформації в кожній точці контакту
  • Забезпечення відмінного досвіду клієнтів
  • Покращення свого сервісу
  • Збільшення ефективності
  • Збільшення бізнесу та прибутку
  • Охоплення нових клієнтів
  • Продавати більше існуючим клієнтам

Як працює методологія Управління Подорожами Клієнтів

Неправильне рішення може бути гірше, ніж не маючи рішення взагалі. Коли Ви застосовуєте нашу методологію, Ви знаєте наперед, що це правильно. Нижче наведено лише кілька прикладів, заснованих на реальних життєвих кейсах, про те, чого клієнти досягли за допомогою методології Qmatic  Customer Journey  Management.  Як ми бачимо, вся суть в тому, щоб підвищити цінність бізнесу нашим клієнтам.

  • Провідна фінансова установа скорочує кадрові потреби на 32%.
  • Банк повідомляє про підвищення продуктивності відділу продажів на 21%, та краще використання персоналу в менш зайняті періоди.
  • Час очікування клієнтів скорочено на 19%.
  • Зростання продажів у провідній фінансовій установі на 8%.

Якщо Ви хочете дізнатися більше про те, що Ваш бізнес може досягти за допомогою нашої методології, просто дайте нам знати.

Управління Подорожами Клієнтів Qmatic

Qmatic визначає Customer Journey  Management як Управління Подорожами Клієнта та досвідом клієнта від початкового контакту до кінцевого надання послуги.

Це допомагає компаніям прийняти клієнт орієнтовану перспективу і починається вона, коли клієнт домовляється про зустріч роблячи запис на візит або заходить в магазин, банк, лікарню чи центр обслуговування державного сектору (ЦНАП).

Починаючи з етапів Управління Потоком Клієнтів, включаючи до прибуття, прибуття, черги / очікування, обслуговування, після обслуговування та управління, щоб досягти кращого клієнтського досвіду Вашого бренду, система Управління Подорожами Клієнтів з’єднає клієнтів з Вашими послугами та підтримає безперебійну подорож через онлайн та особисту взаємодію.

Сучасна схема Подорожі Клієнта за допомогою Qmatic

Рішення для Управління Подорожами Клієнтів

Коли Вам потрібно спростити управління чергою, оптимізувати Вашу подорож клієнтів та покращити Ваш клієнтський досвід, ми готові підтримати Вас за допомогою Qmatic рішень:

Віртуальні рішення в черзі

Цифрові вивіски

Кіоски самообслуговування

Бізнес-аналітика

Планування зустрічі

Мобільні додатки

Рішення Управління Подорожами Клієнтів (Сustomer Journey Management) дозволяють Вам покращити клієнтський досвід на кожному кроці подорожі клієнта, від попереднього прибуття до після обслуговування. Генерує цінну аналітику та внутрішню інформацію для оптимізації операцій, зв’язує людей з Вашими послугами та забезпечує безперешкодну подорож починаючи з онлайн до особистої взаємодії.

Управління Клієнтським Досвідом – це розуміння ситуацій. Йдеться також про розуміння та управління різними точками дотику, які клієнт має з постачальником послуг.

Управління Потоками Клієнтів – це методологія, винайдена Qmatic, щоб забезпечити інструменти та процес для кращого розуміння ситуацій, картування подорожей клієнтів та отримання найкращого рішення для Управління Клієнтським Досвідом.

Виходячи з Ваших потреб у подорожі з клієнтами, Ваших майбутніх амбіцій, розміру Вашого бюджету та отримання найшвидшої віддачі від Ваших інвестицій, Ви можете знайти програмне рішення Qmatic саме для Вас, яке адаптується та зростає з разом з Вами:

Qmatic Orchestra (програмна платформа для CJM підприємства)

Незалежно від того, наскільки велика або розгалужена Ваша організація, залишайтеся в управлінні над кожною частиною шляху клієнта з однієї точки. Orchestra побудована з щільно інтегрованими, індивідуальними модулями та загальним підключенням до екосистеми. Це найпотужніший спосіб оптимізувати продуктивність і задовольнити своїх клієнтів і співробітників.

Побудована для організацій зі складними вимогами, багатьма та/або великими приміщеннями та необхідністю централізованого управління чергою.

  • Модульний і масштабований
  • Централізований контроль над кількома сайтами та доступом користувачів
  • Бізнес-аналітика
  • Готовий до GDPR
  • Розподілені операції, інсталяції та оновлення
  • Вбудована толерантність до розриву мережі
  • Інтегрована функціональність, веб-установка
  • Асиміляція з провідними бізнес-платформами

Orchestra – централізований контроль клієнтської подорожі, краще управління чергою та стабільно відмінний клієнтський досвід у будь-яку локацію.

Ємкісний, необмежена кількість користувачів, послуги та кіоски | Центральне розгортання


Управління чергою та сервісний контроль

  • Управління чергами та обслуговування клієнтів
  • Розширені правила механізму черги
  • Повідомлення для своїх клієнтів та персоналу за допомогою глобальної послуги SMS
  • Робіть голосові повідомлення
  • Створення дизайну екрану та квитків за допомогою функції drag and drop

Цифрові вивіски

  • Розширені цифрові вивіски з інтегрованими відомостями про чергу

Звіти та інформаційні панелі

  • Збирання даних і настроювання розширених звітів
  • Центральна консолідація даних з декількох точок розташування
  • Потужна інформаційна панель в реальному часі

 

Qmatic провідний лідер в індустрії з управління подорожами клієнтів, також випустив рішення у хмарі з останньою пропозицією продукту – Qmatic Cloud Solutions.

 

Подорожі клієнтів і відмінне рішення інтегрує віртуальний і фізичний світ, щоб створити персоналізований досвід роботи з Вашими клієнтами в усіх точках дотику.

Створіть чудовий досвід клієнтів з першої точки дотику, забронюйте зустріч онлайн / мобільний 24/7, через подорож на місці по всій Вашій організації. У нас є цілий ряд рішень, які дозволяють Вашим клієнтам планувати зустрічі онлайн або по телефону і плавно переходити від реєстрації до обслуговування. Це важлива функціональність на сьогодні, яку вимагають Ваші клієнти.

Можливості планування повністю інтегруються з нашими рішеннями для реєстрації в черзі та самообслуговування та іншими сторонніми системами, щоб оптимізувати кожну подорож клієнта.

З моменту, коли хтось забронює зустріч, Ви інформовані для вибору найкращих співробітників та ресурсів для того щоб впоратись з обсягом та потребами клієнтів.

Управління Потоками Клієнтів може початися до того, як клієнти фізично відвідають магазин, банк, лікарню або центр громадського обслуговування, втіливши метод попереднього запису на зустрічі до прибуття або використовуючи мобільні рішення, такі як додатки для смартфонів (управління мобільною чергою). Це скорочує час очікування клієнта, а отже, позитивно впливає на досвід обслуговування клієнта.

Рішення для мобільних квитків Qmatic дозволяє клієнтам стати в чергу до прибуття у відділення. Це також дозволяє клієнту у відділенні вибрати мобільний квиток, надаючи гнучкість та можливість очікування де тільки хочуть клієнти, при цьому ще маючи можливість стежити за своїм місцем у черзі. Будь-хто зі смартфоном і веб-браузером може отримати доступ до мобільного квитка – немає необхідності завантажувати ще один додаток.

Для постачальника послуг це може бути інструментом для контролю та Управління Потоком Клієнтів від пікових годин до менш зайнятих частин дня. Це також може бути потужним інструментом, який надає дані перед відвідуванням, необхідні для постачальника послуг, для більш відповідного персоналу та кращого обслуговування клієнтів.

В момент прибуття клієнтів, їх потрібно розмістити у відповідній черзі. Управління Потоками Клієнтів наголошує на можливості сегментування клієнтів у різні черги, замість того, щоб направити всіх клієнтів в одну чергу. Найбільш поширена сегментація базується на потребах клієнтів, наприклад, окремих чергах на окремі послуги.

Клієнти з більш складними вимогами до обслуговування можуть скеровуватись окремо, що знижує ризик «блокування» інших клієнтів з негативним впливом на їх досвід обслуговування. Це також дозволяє постачальнику послуг зіставити клієнтів з персоналом, який має найбільш підходящу компетенцію для реагування на їхні потреби. Це позитивно як для клієнтів, які отримують найкращу підтримку, так і для постачальника послуг, що максимізує ймовірність потенційних додаткових продажів.

Ще одна можливість сегментації – базувати її на привабливості клієнтів. VIP-клієнти, які вважаються важливими для постачальника послуг, наприклад, можуть бути розташовані в передній частині черги. У світі, де постачальники послуг намагаються побудувати підвищену лояльність серед своїх клієнтів, це представляє собою дуже цікаву можливість.

Залежно від ступеня складності сегментації точка входу в чергу може і повинна бути спроектована по-різному. У найпростішому випадку ніякі спеціальні домовленості або, щонайменше кілька перешкод, не можуть бути доречними. У більш складних ситуаціях для правильного входу в черги можуть використовуватися різні термінали самообслуговування або навіть укомплектовані штатні вітальні станції.

З точки зору клієнта важливим критерієм для забезпечення високого досвіду обслуговування є забезпечення «відчуття в процесі», наприклад, клієнти повинні знати і відчувати, що вони стали в чергу правильно і будуть обслуговуватися у відповідний час відповідною людиною обслуговування.

Для постачальника послуг запис прибуття і становлення в чергу – це перша можливість почати відстеження клієнта на місці. Це вимагає ідентифікації клієнта та створення початкової точки даних. Якщо клієнт не ідентифікований і не відстежений на даний момент, наступна можливість почати відстеження клієнта розпочнеться під час обслуговування.

Після прибуття і становлення в чергу більшість клієнтів витримують період очікування. Збалансований і контрольований період очікування – бажаний оптимальний результат будь-якого менеджера.

Ніхто не хоче мати абсолютно порожню зону очікування, оскільки це, швидше за все, означитиме, що у Вас надмірна кількість персоналу. Крім того, порожній магазин або сервісна зона справляє враження самотності і не залучить клієнтів.

Крім того, занадто багато клієнтів знаходяться в режимі очікування, почуваючи себе відштовхнутими.

Управління Подорожами Клієнтів може допомогти менеджерам отримати баланс правильно, покращуючи планування персоналу та додаючи більше гнучкості процесам. З точки зору подорожі цей крок має найбільший ризик негативно вплинути на досвід обслуговування клієнтів, якщо він не впорався належним чином. Клієнт, який сприймає очікування, як довго, зазвичай не задоволений послугою. Управління Потоками Клієнтів пропонує два підходи для управління цим.

Перший полягає в тому, щоб звести до мінімуму фактичне очікування. Вибираючи найбільш підходящий принцип очікування в черзі та використовуючи доступні інструменти управління потоком клієнтів для планування кадрового забезпечення та моніторингу очікування в режимі реального часу, постачальник послуг може активно керувати часом очікування.

Інший підхід, який не виключає першого , – мінімізувати сприйнятий час очікування. Це може бути зроблено шляхом залучення клієнта до активного очікування, наприклад, заповнити час очікування діяльністю, яка зменшує сприйнятий час очікування, а отже, покращує клієнтський досвід.

Уявіть собі, наприклад, можливість транслювати конкретні повідомлення, орієнтовані на клієнтів, які в даний час у вашому фронт-офісі або в магазині. Постачальник послуг, який використовує Управління Потоками Клієнтів у розширеному порядку, може визначити, хто в даний час відвідує, і менеджер може, використовуючи цільове мовлення, тримати їх в курсі та / або розважати під час очікування, навіть використовуючи рекламу, що відображає їх конкретні інтереси.

Інші можливості, які зменшують час очікування, що сприймається, і створюють додаткове значення для постачальника послуг:

  • залучати клієнта до діяльності з підготовки до послуги та зменшення навантаження на персонал, наприклад, шляхом заповнення форм тощо
  • створювати можливості для подальших покупок під час очікування, або через стратегічно розміщені товари, де клієнти чекають, або дозволяючи клієнтам вільно пересуватися по приміщеннях постачальників послуг, очікуючи, коли вони будуть обслуговуватися
  • використовувати засоби масової інформації для стимулювання подальших продажів. Якщо постачальник послуг знає, яких окремих клієнтів чекають, медіа контент може бути адаптований для задоволення конкретних потреб клієнтів.

Період в черзі/очікуванні завершується, коли клієнт викликаний для обслуговування.

Метод виклику клієнтів має великий вплив на ефективність. Дуже важливо, щоб клієнти, які чекають, були обізнані як про те, що вони були викликані, так і про те, куди вони повинні піти. З цим можна впоратися за допомогою різних типів інструментів візуальної та аудіо підтримки.

Правильно використовуючи метод, досвід показав, що це може підвищити продуктивність і, як наслідок, скоротити час очікування до 30% в середовищах з короткими і стандартизованими вимогами до обслуговування. Якщо конфіденційність важлива для клієнта, що часто траплятися в державних та медичних установах, постачальники послуг повинні розглянути можливість анонімного виклику клієнтів на основі якоїсь іншої ідентифікації, ніж ім’я (як правило, номер).

Після обслуговування клієнта персонал закриває транзакцію, а відповідні дані, такі як час очікування та час транзакції, записуються. Якщо потрібно, функція введення інцидентів може оброблятися протягом усього терміну його служби, від часу його створення, підписаного на різних радників або різні відділи і до закриття справи. Кожен крок документується та обробляється.

Також можна залучити клієнта до інших заходів, що додаються до вартості, таких як відповіді на опитування клієнтів. Це може бути зроблено після закриття транзакції і, як наслідок, не вплине на час очікування інших клієнтів.

Отримана інформація може бути дуже цінною для постачальника послуг, оскільки це може виявити сприйняття клієнтом щойно отриманої послуги та виділити області з потенціалом вдосконалення.

Також це може покращити досвід обслуговування клієнтів, якщо вони відчувають, що у них є можливість зробити свій голос почутим.

Якщо постачальник послуг вирішить ідентифікувати та почати відстежувати клієнтів, як тільки вони стають у чергу, то персонал, який викликає клієнтів, може розпочати підготовку до того, як клієнт фактично надійде до пункту обслуговування.

Наприклад, співробітники можуть відобразити особисту історію клієнта на своєму екрані. Вони можуть бачити кожен візит, який клієнт зробив раніше, кого вони бачили і про що був запит.

Коли клієнти обслуговуються, дані про їх відвідування можуть бути записані та доступні для розуміння в режимі реального часу за допомогою інформаційних панель керування. Інформація та дані також можуть зберігатися для подальшого їх використання. Наприклад, керівництво може використовувати інформацію для перегляду часу очікування клієнта або з’ясувати скільки часу насправді займають різні транзакції.

Менеджер також може мати миттєвий огляд ситуації з обслуговуванням в одному або декількох місцях в режимі реального часу. Управління Подорожами Клієнтів надає можливість бачити такі деталі, як кількість відкритих точок обслуговування, пропоновані послуги, поточний час очікування та кількість клієнтів, що обслуговуються на кожній точці сервісу, а також час транзакції.

Механізми оповіщення можуть дати керівнику можливість вжити заходів, якщо час очікування перевищує встановлені ліміти.

Програмне забезпечення для аналізу подорожей клієнтів Qmatic надає ключові точки даних, щоб допомогти організаціям швидко рухатися, залишатися попереду очікувань клієнтів, мати ефективний персонал, і розміщувати пропозиції перед клієнтами в потрібний час.

Якщо дані з процесу подорожі збираються і зберігаються, то менеджери можуть в будь-який момент часу використовувати ці дані для оцінки поточних процесів. Звіти можуть бути сформовані про взаємодію працівників / клієнтів, час обслуговування та час очікування клієнта.

Операційна неефективність може бути визначена та вирішена шляхом зміни процесу або навчання.

Аналіз тенденцій, наданий системними звітами, допомагає користувачеві керувати ротацією персоналу відповідно до піків і більш спокійного часу в зоні обслуговування.

Сегментація клієнтів, планування персоналу, медіа контент тощо можуть бути перевірені, оцінені та змінені на основі статистики з аналізу зібраних даних.

Статистичні звіти також є корисними інструментами для досягнення та звітності про різні організаційні цілі.

Для постачальників послуг з цілями, пов’язаними з рівнем обслуговування, а не прибутком, інформація, отримана Системою Управління Потоками клієнтів, може бути важливим інструментом для вимірювання та оцінки продуктивності.

Оскільки Система Управління Подорожами Клієнтів може бути безперешкодно підключена до будь-якої кількості точок доступу до послуг у широкій географічній області, менеджери можуть мати повний огляд своєї сервісної мережі та розробити розумний бізнес-додаток у режимі реального часу для підтримки процесу прийняття рішень.

Мобільність змінила уявлення про те, як люди діють – і взаємодіють.

Мобільне рішення від Qmatic – з’єднує віртуальний і фізичний світ, який дає можливість Вашим клієнтам і мобільній робочій силі діяти більш вільно.

Функції мобільного рішення Qmatic

  • Оповіщення та миттєві сповіщення для співробітників та клієнтів через мобільні додатки, електронну пошту або SMS
  • Віртуальні черги та очікування часу очікування
  • Цілеспрямована, своєчасна комунікація між організацією, співробітниками та клієнтами
  • Пост-сервісні опитування для негайного, гіпер-дієвого зворотного зв’язку від клієнтів
  • Інтеграція з технологією геозонування та маяків для забезпечення локацій та напрямків, миттєва доставка відповідних повідомлень та контекстний маркетинг
  • Інтеграція зі сторонніми додатками

Різні мобільні додатки Qmatic

  • Orchestra Connect
  • Orchestra Concierge
  • Myfunwait
  • Spotlight

Введення нових ліцензій Qmatic Kiosk та Qmatic Printer дозволяє використовувати бюджетні моделі кіосків зі стандартною стрічкою для друку на 80 мм.

На приклад,

або

Спростить та збагатьте подорож клієнта за допомогою чіткого спілкуванням. Qmatic пропонує дисплеї, голосові та звукові рішення, які забезпечують безперебійну роботу Вашого середовища, а також дозволяють розповідати історії, заручати та розважати клієнтів.

Дисплей

Дайте своїм клієнтам чіткі вказівки та позбудьтеся будь-яких вагань і сумнівів, які марно витрачають час і підвищує рівень стресу. Гнучкі, економічно ефективні, довговічні, текстові нотатки, дисплеї керування шляхів допомагають прискорити потік і дають клієнтам впевненість, що вони рухаються в правильному напрямку.

Голос і звук

Люди можуть відволікатися, чекаючи, коли їх обслуговуватимуть. Можливо, вони дивляться на товари або повідомлення? Завдяки нашому продукту голосові підказки для голосу та звуку, Ви можете прискорити процес очікування та надати впевненість, викликаючи клієнтів ввічливим голосом будь-якою мовою.

Зробіть зону очікування менш переповненою. Дізнайтеся, як мобільні квитки та інші дії допомагають покращити соціальне дистанціювання.  https://lp.qmatic.com/safer-customer-journey-management  #customerjourneymanagement #qmatic

Спорожніть зону очікування, щоб покращити соціальне дистанціювання. Почніть з прочитання цього, як перейти від спонтанних відвідувань лише до заброньованих зустрічей. https://lp.qmatic.com/safer-customer-journey-management  #customerjourneymanagement #qmatic

Залишайтеся на зв’язку зі своїми відвідувачами, щоб підготувати, повідомити, попередити і нагадати. Дізнайтеся більше про те, як служби обміну повідомленнями в Orchestra можуть покращити рівень обслуговування. https://lp.qmatic.com/safer-customer-journey-management  #customerjourneymanagement #qmatic

    Прорахунок системи електронної черги Qmatic